Monday, January 11, 2010

siapa bapak menteri itu yaa....????

"Dulu dia selalu datang tetapi apabila saya bertanya bila dia akan melamar, dia semakin menjauh," ujar Wanita yang bernama Mas yang menyerahkan rakaman suaranya bermanja dengan Menteri berkenaan sebagai bukti.

Menurut Mas, Menteri berkenaan sering membawanya ke tempat rahsia untuk memadu kasih, namun setelah Mas terhidu dia mempunyai wanita simpanan lain, maka Menteri Kanan berkenaan menghindarkan diri.

"Baru-baru ini dia datang dan ajak Mas berasmara," ujar Mas yang mengakui tidak dapat menolak ajakan Menteri tersebut namun agak kecewa kerana akhir-akhir ini beliau digoda oleh pegawai Menteri tersebut dengan helah untuk menghindari janjinya mengahwini Mas.

Bagaimanapun, Mas bercadang untuk menemui Ketua Menteri jika menteri kanan berkenaan memungkiri janjinya kerana keluarga Mas semuanya tahu hubungan mereka.

"Datin (isteri menteri) tahu tetapi dia memang tahu perangai suaminya," ujar Mas yang tidak lagi menaruh harapan setelah melihat Menteri tersebut bermesra dengan wanita dan gadis lain di sebuah Pusat Peranginan terkemuka yang agak eksklusif di Utara Sabah.

Selanjutnya di sini.

Perggghhh.... Siapakah VVIP yang di maksudkan itu...???? Bongkar jangan tak bongkar... dedahkan.

No comments:

Post a Comment

TEMAN SINGGAH

YANG DATANG